E-mail marketing

Zasielanie reklamy formou elektronickej pošty (e-mailu) je obľúbený spôsob propagácie. Prieskum DMA (Direct marketing association) v USA ukazuje, že použitie e-mail marketingu má lepšiu návratnosť investícií (ROI - Return on Investment), lepšie ako direct mail a telemarketing.
( eMARKETER WHITE PAPER: The top 10 ways to make search marketing work for you.  https://www.webtrends.com/upload/wp_Take10Conversion.pdf )

Firma by mala rozosielať len vyžiadané správy. Ak sa zákazník sám prihlásil na odber noviniek z firemnej web stránky e-mailom, bude dostávať v pravidelných intervaloch, resp. po aktualizácii stránky informačný e-mail o novinkách – newsletter.

Výhodou tohto riešenia je, že je lacné, rýchle, ľahko dostupné a vďaka vysokej miere prekliknutia (CTR - Click Through Rate) patrí k najefektívnejším formám reklamy.

E-mail marketing sa skôr používa na posilňovanie lojality existujúcich návštevníkov firemného webu, než na získavanie nových návštevníkov. Pomocou newslettrov sa buduje dlhodobý vzťah so zákazníkom. Podľa prieskumu eMarketer.com je dôvera k tejto forme marketingu veľmi vysoká, newslettrom dôveruje cca. 66% respondentov.

Firma by nemala zasielať nevyžiadanú reklamnú poštu – spam. Propagovať produkty a služby týmto spôsobom je okrem toho neefektívne. Podľa prieskumu eMarketer.com dôverujú nevyžiadanej pošte len 4% respondentov. Ak návštevník považuje zaslaný e-mail za spam, môže to mať pre firmu negatívny dopad, aj z hľadiska obchodného, ako aj právneho.

V Európskej únii je zasielanie nevyžiadaných správ zakázané od 31.10. 2003. Za rozosielanie spamov možno v ČR dostať pokutu až 10 miliónov korún, alebo v niektorých krajinách aj ísť do väzenia (USA). Na Slovensku výšku pokuty stanoví Slovenská obchodná inšpekcia.

 

Jednoduché vytvorenie web stránky:

 

Vytvoriť web stránku pre firmu. 

Vytvoriť Internetový obchod. 


BiznisWeb.sk
je jednoduchý systém pre rýchle vytvorenie web stránok.
S BiznisWeb.sk vytvoríte úspešné web stránky.
 

MojeObchody.sk

:: Porovnávač produktov

 

Tvorba-eshopu.sk

:: Aký systém na tvorbu eshopu?