Internetová reklama

Nestačí len mať dobrú web stránku, treba ju vedieť na Internete spropagovať.
Návštevníci na váš web neprídu sami od seba.

Výhody reklamy na Internete:


  • je lacnejšia oproti iným druhom reklamy
  • môže si ju dovoliť aj malá, resp. začínajúca firma
  • interaktivita je hlavným rozdielom medzi reklamou na Internete a reklamou
    v klasických médiách. Návštevník sám rozhoduje, čomu bude venovať svoju pozornosť, je aktívnym príjemcom posolstva, na rozdiel od iných komunikačných médií.
  • internetovú reklamu možno výborne zacieliť na zvolený segment návštevníkov
  • efekty plynúce z reklamy možno priebežne merať a vyhodnocovať
  • ak zistíte, že reklamná kampaň je neefektívna, môžete ju hneď zastaviť, robiť zmeny v nastaveniach kampane, atď.

Možnosti propagácie firmy a firemnej web stránky:



V súčasnosti sa dostáva do popredia textová reklama a reklama vo vyhľadávačoch. Napríklad väčšina malých a stredných podnikov v USA na Internete používa predovšetkým e-mail marketing a optimalizuje web stránku pre vyhľadávače (tzv. SEO). Obľúbená je platená reklama vo vyhľadávačoch (PPC - Pay Per Click ( na Slovensku v eTargete, v Google AdWords, alebo v internetových katalógoch ako Zoznam a Centrum).

Ak máte dostatok peňazí, odporúča sa načasovať reklamnú kampaň súčasne na Internete, aj mimo Internetu, vo viacerých médiách. Zákazník sa dozvie o vašich produktoch, o firme z viacerých reklamných kanálov a pravdepodobnosť, že nakúpi sa zvyšuje. Výsledkom pôsobenia rôznych médií je vyššia znalosť firmy, značky, väčšie ovplyvnenie zákazníka.

Marketingové aktivity online a offline by mali byť

  1. integrované
  2. navzájom sa podporovať
  3. konzistentné
  4. dobre načasované

Zostavte si Plán marketingových aktivít:


Vaše marketingové aktivity by mali byť presne naplánované k určitému dátumu, alebo k nejakej príležitosti. O to viac je potrebné správne načasovanie aktivít, ak je vaše podnikanie sezónne.

Pri plánovaní vašich marketingových aktivít dbajte na tieto kroky:
  1. Urobte si časový harmonogram marketingových aktivít v priebehu roka
  2. Určite dátum spustenia jednotlivých kampaní
  3. Definujte podrobne ako bude prebiehať každá kampaň, kto bude za čo zodpovedný
  4. Plánujte, koľko, aký druh tovaru a za akú cenu počas kampane predáte,
  5. Zistite objem tovaru na sklade, prípadne doplňte zásoby, aby ste ho mali dosť a vyhli sa dlhším dodacím lehotám
  6. Môžete mať reklamné kampane k rôznym príležitostiam- sezónne, ale aj vlastné - napr. výročia predajne, firmy.

 

Jednoduché vytvorenie web stránky:

 

Vytvoriť web stránku pre firmu. 

Vytvoriť Internetový obchod. 


BiznisWeb.sk
je jednoduchý systém pre rýchle vytvorenie web stránok.
S BiznisWeb.sk vytvoríte úspešné web stránky.
 

MojeObchody.sk

:: Porovnávač produktov

 

Tvorba-eshopu.sk

:: Aký systém na tvorbu eshopu?